ryggskott

Just nu känner jag bli lite uppgiven, har fått ryggskott eller diskbråck... ska träffa sjukgymnast på onsdag så innen dess tyckte dom att jag skulle avvakta och se om det blir bättre.. typ knapra piller och ta det lugnt (??!!!) 
 
för det första kan jag inte ta det lugnt, det ligger inte alls i min natur att inte göra nått, för det andra hatar jag att äta smärtstillande och andra piller!!
 
Just nu hoppas jag bara att det mirakulöst ska gå över! 
 
Vet inte riktigt vad man ska göra, men tydligen ingenting om man får ont. Jag kan inte varken sitta, ligga eller göra nått utan att det gör FRUKTANSVÄRT ont!!
 
blir nog ingen ridning för mig de närmaste dagarna.... känns lite hopplöst! jag som hade planerat att börja filma vad jag gör och lägga upp lite klipp för att förklara bättre hur jag tänker när jag jobbar med mina hästar. det får dessvärre vänta! 
 
håll tummarna för att det försvinner typ i morgon men helst nu!!!
 
:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0