ljuset i mörkret!

Deppiga tider" Grått, regningt och så förbaskat himla lerigt! Ogillar starkt!
 
Dessutom bara ploppar det upp hovbölder som bara den! Sjukt trött på detta! Det positiva är väl att man får mer tid till att bara mysa med sina hästar och komma ikapp med hästarna som jag inte har hunnit med så mkt på sista tiden. 2 sol timmar i hela november det är ett skämt! 
 
Denna vecka har varit lite kaos artad, jag har själv haft hand om hela gården inklusive alla djur (hästar, hundar och hönor) det är mer jobb än vad man kan tro. Men alla lever och mår bra, min sömn som har blivit lite lidande bara.
 
På tisdag kommer en equiteapuet ut och ska kika lite på hästarna. Jag är ju utbildad själv men någon gång då och då tycker jag att det är bra att ta ut någon annan för att kika på hästarna. Mest för att det är lätt att bli lite "hemma blind" på sina egna plus att jag alltid tycker det är bra att få mina upplevelser bekräftade och ha någon att diskutera med. minst 4 hästar står på schemat och de är dom som jag tycker är lite små kluriga själv.
 
Här kommer lite bilder på 4 åringarna som är i träning nu.
 
 
Karisina e: Carissini L u. Quite High ue: Quite Capitol
 
Karrolilla "LIllan" e: Colmar u:Chanova ue: Chirac
 
Contessa e: Conte bellini ue: Camaro M
(Min veterinärs fina 4 åring)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0