Nytt projekt!

Nu har jag lite nya projekt på gång.
 
Ska börja rida en annan liten fin hopp 4 åring, min veterinärs häst. Ett jättetrevligt sto som är känlsig och trevlig att rida. 
 
Jag har ju inte ridit andra hästar än de jag har hemma på ett år nu, så det var väldigt spännade att åka dit och rida en häst som inte är inrdien med lättahjälper. Men alla hästar förstår mjukhet och snällhet så det gick jättebra! 
 
Det ska bli väldigt roligt att få chansen att utvecklas tillsammans med denna jättefina häst! Det är även roligt att jämföra mina egna två 4 åringar med denna, och jag känner verkligen att ju mer noga man är med grunderna ju hållbarare, lydigare, mjukare och mer harmonisk häst får du!
 
Inga genvägar! (nu är ju detta inte min, men jag tänker att jag ska försöka göra mitt bästa för att rida på "mitt sätt" och ändå uppfylla målen som ägaren har för hästen!) hoppas att det går! :)
 
 
 
(väldigt fin och söt och lite lik Karisina) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0