Nytt år nya tider!

Nu är jullovet över, som förövrigt har känts som ett höstlov, regn och rusk varje dag!! inget jag tycker jättemycket om, speciellt inte heller den äckliga leran som bara ökar i mängd varje dag! Har inte hunnit vara ledig speciellt mycket och jag vet, jag har varit riktigt dålig på att skriva. Mest tror jag det beror på att jag haft rätt mycket att göra. Jag kom av mig helt med skrivandet helt enkelt! Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till USA och Craig! Ska bli så spännande! Ska verkligen försöka blogga mycket därifrån. Mina förhoppningar för resan är super stora och jag tror att jag kommer utvecklas enormt i ridningen och även min förmåga att förklara och lära ut! Det ska bli extremt spännande att se hur han tränar sina hästar och hur han tänker när han gör en träningsplan för varje individ. Jag har även hittat två tjejer som numera hjälper mig istallet vilket också känns helt fantastiskt nu när man ska bort och allt! Det är inte lätt att lämna bort lilla Doris till vem som helst vill jag lova! 
 
2013 var ett bra år, jag är nöjd med alla mina tävlingsreslutat med Doris och det var ett år då mycket hände!
Jag påbörjade några stora föränringar i min ridning och jag både tror och hoppas att 2014 är det är där allt kommer att hända! Då all tid och slit jag lagt ner kanske kan börja ge resultat! För oj vad jag saknar att tävla! Tävlingsmänninskan i mig vill ut nu nu NU och visa att det går, men samtidigt när jag väl ska ut på tävlingsbanan vill jag vara bra, jag vill vara bäst och då har och Doris en bit kvar, men oj vad det har hänt grejer med min lilla häst! De som såg henne för ett år sen skulle inte känna igen henne idag! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0