Hej då snö, hej USA

Så nu är det bara några timmar kvar tills jag åker till USA.
 
Llite trisst att lämna snön! Blev så glad när den kom! Finns det något bättre än att vara ute och galoppera i fluffig nysnö?! :) Man måste ju bara älska det! Var faktiskt ute och glopperade i går med mina nyblivna 4 åringar. Lillan va super pigg och glad, Karisina likt sin mamma gik mer uppåt än framåt... Men när hon förstod att det gick att galoppera va hon riktigt mysig! Hade velat ta ut dem mer, men nu får dom ledigt i 3 veckor.

Doris får också lite ledigt nu när jag är borta, hon ska fortfarande röra sig men endast fritt i ridhuset. Hon får bara två veckor men tror hon kan må bra av det också. Kommer sakna mina små hästar. Men det ska bli otroligt kul att ÄNTLIGEN komma iväg! Ska försöka skriva när jag är där och dela med mig av allt jag får lära mig och alla mina tankar!

 

Hej då Sverige!

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0