rollkür... innan Danmark förbjöd..

Hittade dom här bilderna med anslutande artiklar/blogginlägg på http://epona.tv/blog/2013/june/if-the-shoe-fits
Bilderna går inte att spara och lägga upp här förutom en... den talar för sig själv, vill man se mer vad jag menar och bilder i samma stil, läs artikeln jag länka till ovan..
 
Bilderna talar för sig själv! Den som tycker att det är fint.. kan ju fråga sig hur hästen mår? Den kan ju inte ens se! Är glad att jag i alla fall aldrig velat ha mina hästar i den där formen!
 
Artikeln är rätt gammal, men det handlar i korta drag om att de inte vill att man fotograferar på tävlingen. Jag kan ju då undra, när man rider ska man inte kunna stå för det man gör? Om man inte gör det måste man väl själv någon stans där inne förstå att man kanske inte gör allt rätt? Eller på ett sätt som man kan stå för... Konstigt i alla fall tycker jag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0