Hej då USA, Hej Sverige!

Nu ska jag alldeles snart åka hem! Kommer sakna alla här men hoppas på att åka tillbaka, i höst kanske. Fast först har vi en rolig vår och sommar att se framemot och då kommer jag i alla fall få träffa Craig några gånger! 

 

Kan rekommendera alla som vill utveckla sin ridning och verkligen vill förstå hästen att åka på någon av Craigs kurser när han kommer till Sverige. Men letar men efter en quickfix eller inte är beredd att lära om, är det ingen idé. Har man ett öppet sinne och verkligen vill lära sig rida då är han rätt man! Helt underbart att se honom jobba med alla dessa olika hästar! En levenade mästare helt enkelt! Nu ska jag hem och dela med mig av allt jag fått lära mig hittills och även kämpa vidare med mina hästar! Så får vi se vad framtiden har att erbjuda!

 

Tack Craig och Mary Anne och alla andra här som jag har fått träffa och lära känna! Men det största tacket går till min mamma som gjorde den här resan möjlig! <3 Sen såklart hade det inte gått utan lite hjälp hemma med alla hästarna! :)

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0