Förvirrad?!

 
 
Hittade den här bilden på mig och Doris, båda lite smått förvirrade ! Så lugn bara lugn, jag har också varit förvirrad! Det som att sticka hål på allt man tidigare trott var rätt och riktigt. Doris ser lugn ut, kanske lite förvirrad hon med. Jag förstår henne! Just när den här bilden har tagits (maj 2013), har hon gått från att vara en hopphäst på 130 nivå, med många inbokade tävlingar och träningar, till att skritta runt och matte har helt plötsligt börjat göra mycket mindre! Är dock helt övertygad om att hon är mycket lyckligare nu! Nu har jag dessutom utvecklats ännu mer, så det ska bli fantastiskt att komma hem och rida henne! Det är så kul också när man vet att man verkligen har en toppen häst där hemma som bara väntar på mig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0