Craig Steven snart på Träfallet!

På måndag nästa vecka kommer Craig hem till oss för att hålla privat lektioner i 3 dagar!!!!
LängtarLängtarLängtarLängtar!! :D
 
Har inte riktigt bestämt än hur många pass jag ska rida, men man måste ju passa på när han är i Sverige, dessutom är det sista gången för i år han kommer, nästa gång blir liksom i maj!! 
 
Planen är i alla fall att rida minst 2 pass på Doris, förhoppningsvis 3 varav minst 1 hoppning!!! Äntligen ska vi börja hoppa! Hon har aldrig känts mer redo så det ska bli super spännande! Måste dock erkänna att jag är lite nervös, vet inte hur mkt ändringar Craig kommer vilja göra. Det är mycket därför jag inte har velat börja hoppa henne själv än. Men mer om det i nästa vecka! :)
 
Sen ska jag så klart rida minst 1 pass var på Lillan och Karisina. Båda börjar bli super fina, extremt olika varandra men det går i alla fall framåt varje dag! 
 
Finns platser kvar om någon vill vara med! Då är det bara kontakta mig! (Man måste ha varit på hans teori föreläsning)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0