Full rulle!

Full rulle på gården med jobb, träning av hästar, plugg och försöka komma i med företaget.
 
Dagarna går i ett 06.00 - 21.00 men jag ska inte klaga gillar det jag gör alla dom timmarna! (dock har det gått ut över renligheten i mitt hus) men men som en klok person en gång sa " rent hem = tråkigt liv". väljer att köpa det rätt och slätt!! :D (även om jag faktiskt gillar när det är städat)
 
I förra veckan hade vi ute en equiterapuet. (jag är utbildad till det, men i bland är det skönt med en second opinon) mina hästar klarade sig fläckfritt!!! :D 
 
Doris har fortfarande (!!!!!) något som spökar i höger bak efter hovbölden, men i morgon ska hovslagaren få kika på det igen, sen hoppas jag kunna komma i gång med henne snart!! 

Dom andra är fina och nästa helg blir det hoppträning för Arnold på Contessa igen! Den hästen har gjort enorma framsteg på den korta tiden jag har ridit henne! Super kul, så det ska bli roligt att se vad Arnold säger.
 
Tack och godnatt! (från Doris) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0