svts nya ridprogram

 

Kollade på ryttareliten som gick på 1an i går kväll! tycker den var bra och skildrade eliten på ett bra sätt! All heder åt Daniel Zetterman, Peder och Lisen! Men alltså hon dressyr "kvinnan" Herre alltså!! Det kan nog vara bland de vidrigaste människorna jag sett. Kan inte förstå varför hon ska ha en häst! Hon kunde ju aldrig vara glad eller nöjd, klappade inte ens hästen, hästen fick inte ens sträcka ut huvudet när den stod stilla! Stackars stackars häst, undrar hur den mår idag...

 

Dessutom fick man en bild av henne som riktigt bortskämd, hon skulle bara ha mer och mer! 

 

Jag vet att det är mycket slit för att lyckas och jag tycker att Hoppryttarna framstår som extremt mycket mer sympatiska!

 

Jag brukar inte skriva om andra, men alltså kan inte låta bli! In och kolla så får ni se själva! Annars är det ett program jag tänker följa, alltid kul att se hur de tänker och gör även om jag inte vill rida som dem! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0