Semester

Så nu åker jag på en veckas välbehövd semester!

 

Sen jag kom hem från USA har jag jobbat varje dag, Det blir lite så när man är hemma och håller på med hästar :)

Tidiga mornar och sena kvällar, och aldrig riktigt kunna slappna av och bara göra ingenting så nu känner jag att det va dags att vila upp sig lite! :) Klagar inte älskar att vara i stallet varje dag men känner att sol och bad är aldrig fel! Även om det är helt fantastiskt att vara hemma nu när det verkligen börjar bli vår!

 

En veckas sol och bad blir det för min del. Doris, Lillan och Karisina får en vecka att vila upp sig lite de med! Doris passade ju lämpligt på och gå och få ett lite sår, så hon är lite svullen i ett ben. Hade ute veterinären i dag för att ta bort stygnen på Lillan, hon fick då titta på Doris också och det var inte så farligt. Så ingen träning för henne i alla fall så det var ju passande. :)

 

Kanske skriver men antagligen inte, vet inte hur lätt det kommer vara för mig att få tag på internet :)

 

Så om en vecka skriver jag igen! 

 

Ha det så bra allihopa så länge! 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0